EXTRÉM SZUBJEKTÍV FELÜLETES KISHATÁROZÓ A NAGY VILÁG FELSZÍNES DOLGAIRÓL ÉS SZEREPLŐIRŐL

KI ÉS MI?

KI ÉS MI?

2017 X-Faktor zsűricasting kulisszatitkok

2017. május 17. - kikicsodamimicsoda

- Hello! Mit kell tudnunk rólad? Miért szeretnél zsűritag lenni?

- 20 éves vagyok, tavaly megnyertem az X-faktort, szeretném, ha...

- Állj, köszi! Sajnos még korai, hogy mentor légy...Próbáld meg jövőre, már lesz akkora szakmai múltad, hogy esélyessé válhass!  Következő!

casting.jpg

- Ne izélj mán, Tesó! Te more, te!

- Oké, zsűritag lettél, következő!

- Jujjj.....öööÖÖÖÖ.......hát úgy ööÖÖÖÖÖ.

- Köszönjük, te lettél a női befutó! Következő!

celeb_vagyok_ments_ki_innen_logo.jpg

- Nem is mertem remélni, hogy újra mehetek a dzsungelbe!

- Te is kellesz! Utolsó helyre jelölt?

- Van egy dalom: az én kedvesem, az én kedvesem, a zsűrigázsiból megélek rendesen, rendesen, és ez így jó nekem, jó nekem...

- Oké,  a zsűri összeállt! Műsorvezető ki szeretne lenni?

- Hát, én!

- Miért éppen te? És amúgy van műsorvezetői rutinod?

- Nálatok szinte barátok közt érzem magamat! És amúgy nincs...

- Nem gond, te kellesz!

kissramona2.jpg 

- Akkor indulhat a szereplőcasting!

x.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiesmi.blog.hu/api/trackback/id/tr4812511101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása