EXTRÉM SZUBJEKTÍV FELÜLETES KISHATÁROZÓ A NAGY VILÁG FELSZÍNES DOLGAIRÓL ÉS SZEREPLŐIRŐL

KI ÉS MI?

KI ÉS MI?

Én szóltam! - GY.I.K és annak ismertetése, szerzőként miként csatlakozhatsz a bloghoz

2016. február 19. - kikicsodamimicsoda

Ez egy olyan speciális GY.I.K., amely szigorúan fiktív alapokon nyugszik. Nekem vannak fontos alapvetéseim, amelyekhez gyártok pár kérdést. Ha esetleg a jövőben lesznek információéhes olvasói a blognak, akkor majd fordítva csinálom.

Én szóltam! Én szóltam!Én szóltam!Én szóltam!Én szóltam!Én szóltam!Én szóltam!

Tehát, ha valamit ezek után nem tudsz, vess magadra!

Miről szól a blog?

A felületes értékeket közvetítő médiából szerzett impressziók alapján készített látlelet különféle magyar és külföldi közszereplőkről, filmekről, tv-műsorokról, közkeletű -populáris jelenségekről, meg ilyesmi.

Komolyan kell venni a blogban leírtakat?

Még véletlenül sem! Minden gondolatom extrém mértékben szubjektív és felületes. Fenntartom a jogomat arra nézve, hogy a rám zúduló információtengerből önkényesen felületes módon szemezgessek. Nem tényeket közlök, csupán a véleményemet, azt is túlzó módon, groteszk hevülettel.

Miért emeltem ki mindezt?

Mivel jócskán akadnak a magyar közéletnek olyan szereplői, akik az édesanyjukat meghágnák annak érdekében, hogy a rivaldafényben sütkérezzenek, tőlük legyen hangos a sajtó, de amikor rájuk nézve kedvezőtlen véleményekkel szembesülnek, azon nyomban bírósággal fenyegetőznek. Ezért is szeretném nyomatékosítani, hogy az önkritika hiánya nem lehet jogi tényállás. Hiszek a szólás szabadságában.

Mi a célom a bloggal?

Alapvetően semmi különös. Annak viszont nagyon örülnék, ha a blog és a hozzá kapcsolódó facebook oldal egyfajta közösségi játékká válna. Hozzám hasonlóan biztos sokan vannak úgy, hogy néha támad olyan jólmegmondhatnékjuk.  Mivel ez jellemzően szökőévente fordul elő, ezért még nem érdemes feltétlenül külön blogot nyitni. Ha bárkinek mégis olyanja támadna, a

kikicsodamimicsoda@gmail.com

címre várom a különféle világlátási lenyomatokat. Ha valaki a tollforgatás helyett sokkal szívesebben rajzos formában juttatja kifejezésre a blog profiljába illeszkedő meglátásait, annak végtermékét se legyen rest számomra elküldeni! Vitriolos tollal írt jegyzetek és találó karikatúrák egyaránt szívesen látott vendégek nálam. Sőt inkább azok! A komolyságot, ha lehet hagyjuk meg másnak, mi meg jó kis könnyed témákkal menjünk fel a padlásra...

A blog témájába és hangvételébe illeszkedő irományokat szívesen megosztom, tehát szerzőtársak csatlakozási szándékát örömmel veszem. Mivel a blog hangvételének megítélése szubjektív, kérlek csak akkor küldj nekem írást, ha adott esetben nincs durca amiatt, ha nem szeretném megjelentetni.

Osváth Ernő szerint a lélektan első tétele, hogy: a látszat csal; utolsó tétele, hogy: a látszat nem csal. Ez valóban helytálló megállapítás?

Fogalmam sincs. A bejegyzések tükrében erre a kérdésre majd később visszatérünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiesmi.blog.hu/api/trackback/id/tr668403226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása